بهترین هدایای اداری برای مناسبت های مختلف

هدایای اداری زیبا

آیا می دانید بهترین هدایای اداری کدام ها هستند؟ بهترین هدایای اداری امروزه به عنوان یکی از قوی ترین روش های تبلیغاتی به کار می روند. دادن هدایای اداری به کارمندان و مشتری ها امروزه در میان سازمان ها و شرکت های مختلف بسیار رواج داشته است. دادن این هدیه ها به افراد مزایای زیادی دارد. هدایای اداری باعث معروف شدن برند شرکت می شوند. این هدایا در زمان ها و موقعیت های مختلفی به کارمندان و مشتری ها هدیه داده می شوند. شاید فکر کنید دادن این هدیه به کارمندان هزینه زیادی برای مدیران و صاحبان شرکت داشته باشد. در نگاه اول شاید این گونه باشد اما در دراز مدت نتایج آن فوق العاده خواهند بود. در ادامه می خواهیم به بهترین هدایای اداری و اهمیت آن ها بپردازیم.

اهمیت دادن بهترین هدایای اداری به افراد

هدایای اداری هدیه هایی هستند که مدیران شرکت ها و سازمان ها در مناسبت های مختلف به کارمندان و مشتری های خود هدیه می دهند. بهترین هدایای اداری می توانند باعث ایجاد یک رابطه صمیمانه و نزدیک بین شرکت یا اداره با کارمندان خود باشد. انگیزه کارمندان در کار کردن بسیار مهم می باشد. اگر انگیزه کارمند کم شود نمی توانند بهره وری خوبی از خود نشان دهند. دادن بهترین هدایای اداری به کارمندان باعث می شود که آن ها بدانند که برای شرکت یا اداره مهم هستند و برای آن ها احترام قائل اند. دادن هدیه اداری به مشتری ها نیز باعث ایجاد رابطه صمیمانه بین مشتری و اداره می شود. هدایای اداری مانند یک نوع تبلیغ برای اداره مربوطه عمل می کنند. مدیران اداره جات مختلف با دادن بهترین هدایای اداری، به تبلیغ سازمان خود می پردازند.

 

هدایای اداری زیبا

نکات انتخاب بهترین هدایای اداری

انتخاب بهترین هدایای اداری از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا اگر هدیه انتخابی مناسب نباشد می تواند نتیجه عکس را در دریافت کننده ایجاد کند. به همین دلیل مدیران اداره ها برای انتخاب بهترین هدایای اداری باید نکات زیر را رعایت کنند.

  • بهترین هدایای اداری باید برای کارمندان کاربردی باشند. هدایای اداری هر چند که گران قیمت باشند اگر کاربردی نباشند نمی توانند کارایی لازم را از خود نشان دهند و در ذهن مخاطبان بمانند.
  • هدایای اداری نباید قیمت بالایی داشته باشند. زیرا هدایای گران هزینه بیش از حدی را روی دوش مدیران می گذارند و ممکن است که با کمبود بودجه همراه شوند.
  • بهترین هدایای اداری باید کار تبلیغات شرکت را به صورت کاملا نامحسوس انجام دهند. چاپ کردن آرم و لوگوی اداره یا سازمان روی هدیه می تواند جنبه تبلیغاتی در آن ایجاد کند.
  • چاپ آرم و لوگو روی محصول نباید به گونه ای باشد که باعث غیر قابل استفاده شدن هدیه اداری شود. چاپ تبلیغات باید در گوشه ای از هدیه قرار بگیرد. چاپ بروشور و چاپ کارت ویزیت در کنار هدایا می تواند تاثیرگذار باشد.
  • بسته بندی هدایای اداری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند. اگر بسته بندی بی کیفیت باشد دریافت کننده حس می کند که به او بی احترامی شده است. اگر یک هدیه خوب را تهیه کنید اما بسته بندی خوب انتخاب نکنید، ارزش کار شما از بین می رود.
  • در هنگام انتخاب بهترین هدایای اداری باید به جنسیت و سن کارمندان توجه ویژه ای داشته باشید. اگر قصد خرید هدایای جداگانه و متفاوت ندارید، باید هدیه ای را انتخاب کنید که برای همه مناسب باشد.
  • بهترین هدایای اداری باید به روز و متفاوت باشند. دادن برخی از هدیه های تکراری نمی تواند ایده جالبی باشد.
  • بهترین هدایای اداری هدایایی هستند که با خدمات اداره شما ارتباط داشته باشند.

ایده هایی برای بهترین هدایای اداری

بهترین هدایای اداری باید خلاقانه و کاربردی باشند تا این گونه در ذهن مخاطبان خود بمانند. ما در این جا می خواهیم یک سری ایده را برای هدیه دادن به شما معرفی کنیم.

هدایای اداری زیبا

صنایع دستی

صنایع دستی و بومی یکی از بهترین هدایای اداری می باشند. زیرا صنایع دستی نمادی از هنر و فرهنگ کشور ما می باشند. این هدایا هیچ وقت قدیمی نمی شوند و از مد نمی افتند. با خرید این صنایع هم هدیه خوبی برای کارمندان تهیه می کنید و هم کسب و کار های محلی حمایت می کنید.

وسایل مربوط به میزکار

وسایلی که کارمندان بر روی میز کار خود قرار می دهند می تواند تقویم، ساعت، جامدادی، سررسید و … باشد. با چاپ سررسید، چاپ تقویم رومیزی و چاپ تقویم دیواری می توانید هدیه خوبی برای کارمندان فراهم کنید.

ست های اداری

ست های اداری یکی از بهترین هدایای اداری محسوب می شود. چاپ ست اداری باید با نام اداره هماهنگ باشد. شرکت هایی که کار چاپ بنر و چاپ تراکت را انجام می دهند، کار چاپ روی وسایل را نیز به عهده می گیرند.

خوراکی ها و مواد غذایی

دادن بسته هدیه هایی که شامل مواد غذایی مانند آجیل، شیرینی، شکلات، قهوه، بیسکوییت یا … هستند می تواند هدیه خوبی برای کارمندان باشد.

هم

هدایای اداری زیبا

موقعیت های مختلف دادن هدایای اداری

زمان های بسیاری برای دادن بهترین هدایای اداری مناسب نیستند. بلکه دادن این هدایا در زمان ها و موقعیت های خاصی است که بیشترین تاثیر را دارند. اگر این هدیه ها در زمان نامناسبی داده شوند نمی توانند ارزش خود را نشان دهند. در ادامه می خواهیم به بهترین موقعیت های دادن هدایای اداری بپردازیم.

تعطیلات عید و شب یلدا: دادن بهترین هدایای اداری در زمان تعطیلات رسمی بیشترین تاثیر خود را دارند. تعطیلات سال نو و شب یلدا، بهترین زمان برای دادن این هدایا است. دادن هدیه هایی مانند گل، شیرین و آجیل در این تعطیلات به کارمندان بسیار ایده خوبی است.

مناسبت های تقویمی: دادن هدیه به کارمندان در مناسبت های مختلف تقویمی بسیار تاثیرگذار است. همانند بزرگداشت ها، روز مادر، روز مهندس، روز کارگر، روز کارمند، هفته نیرو انتظامی و …

مدیران یک اداره یا شرکت در سالگرد تاسیس اداره یا شرکت به کارمندان خود هدایایی بدهند.

بهترین هدایای اداری را از کجا تهیه کنیم؟

شرکت های مختلفی اقدام به تولید بهترین هدایای اداری کرده اند. بهتر است تهیه بهترین هدایای اداری به شرکت های معتبر بسپارید. زیرا اگر شرکت مورد نظر از اعتبار کافی برخوردار نباشد نمی تواند محصول با کیفیتی را به شما ارائه کند. چاپی که روی این هدایا انجام می شود در کیفیت نهایی هدیه تاثیر فراوانی دارد.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

ساخت بروشور برای مدرسه

ساخت بروشور برای مدرسه یکی از فعالیت‌های درسی و لذت‌بخش برای دانش‌آموزان…

دیدگاهتان را بنویسید