صفحه اصلی > خواندنی های ست اداری و خواندنی های سربرگ : سررسید ارزان از کجا بخریم؟

سررسید ارزان از کجا بخریم؟

سررسید
سررسید یک وسیله مهم در انجام برنامه ریزی برای کارهای مختلف است که در انواع مختلفی تولید و عرضه می گردد. در واقع سررسید یک دفترچه است که در آن اطلاعات مربوط به هر روز نوشته شده و شما می توانید جای خالی مربوط به آن روز را با برنامه ریزی پر کنید. این ابزار بیشتر برای محیط های اداری مناسب است زیرا باید بسیاری از کارها در آن ثبت و ضبط گردد. چنانچه دوست دارید یه برنامه مرتب داشته باشید استفاده از سررسید ارزان بهترین گزینه پیش روی شما خواهد بود.

انواع سررسید

سررسیدها در سایز و اندازه متنوعی چاپ می شوند. بعضی از آن ها کوچک هستند و حالت دفترچه ای دارند. بخشی دیگر نیز سایز بزرگتری دارند که فضای بیشتری برای نوشتن در اختیار شما قرار می دهند. در هر دو حالت شخص باید به نوع نیاز خودش دقت کند تا بتواند انتخاب خوبی داشته باشد. به غیر از این موارد می توان طرح های مختلفی را در سررسید مشاهده نمود. هر کدام از این طرح ها از لحاظ زیبایی منحصر به فرد هستند و هر کس بر حسب سلیقه خود خرید را انجام می دهد.

در حال حاضر چاپ سررسید به سرعت در حال انجام است و نیاز مردم به آن برطرف می شود. امروزه نقوش مختلفی بر روی سررسید ها و سالنامه ها کار می شود که همه آن ها زیبایی سررسید را چند برابر می کند. موضوعاتی که در داخل سررسیدها نوشته شده می تواند حالت کلی داشته باشد و یا اینکه به صورت جزئی وقایع روز را بیان نموده باشد.

چاپ سررسید

اطلاعاتی  که در سررسید ثبت می شود

سررسیدهایی که اندازه بزرگتری دارند، جزییات بیشتری از وقایع مهم روز می دهند و نسخه کامل‌تری محسوب می گردند. وجود سالنامه و سررسید باعث یادآوری اتفاقات و رویدادهای مهم می شود و نظم زیادی به کار شما خواهد داد. امروزه اکثر افرادی که در زندگی شخصی خود موفقیت های بزرگ به دست می آورند یک سررسید برای ثبت اطلاعات و وقایع دارند.

کیفیت و جنس سربرگ ها

کیفیت جنس سررسید نیز در هنگام خرید باید مورد توجه قرار بگیرد. اکثر تولیدکنندگان تلاش می کنند تا بهترین کاغذ را برای تولید انتخاب نمایند. امروزه اکثر سررسیدها با طرح های جدید و حرفه ای با بازار آمده اند که تحول بزرگی را در این بخش ایجاد نموده اند. مطمئنا هر چقدر تنوع در این بخش بیشتر باشد گزینه های بهتری پیش روی مشتریان قرار خواهد گرفت.

چاپ سررسید چقدر زمان میبرد؟

زمان ثبت سفارش سررسید ها معمولا دو تا سه ماه اخر سال جاری می باشد، به همین دلیل شرکت های که خدماتی مانند چاپ سررسید را دارند سه ماه اخر سال به شدت مشغول کار هستند. پس زمان چاپ سررسید ها به چند مورد بستگی دارد در ادامه به انها اشاره خواهیم کرد.

  • * زمان ثبت سفارش مشتری
  • * تعداد سررسید ها
  • * سررسید اختصاصی یا عادی
  • * ابعاد سررسید
  • * نوع صحافی

چاپ ست اداری ارزان به صورت سفارشی

ست اداری شامل موارد زیادی مانند سررسید، سالنامه،‌ تقویم و پاکت می شود که همگی آنان برای جلو رفتن کارهای اداری لازم و ضروری هستند. در حال حاضر چاپ تقویم  نیز به مراحل خوبی رسیده و هر روزه هزاران مورد از آن تولید و عرضه می شود. چنانچه دوست دارید که یک طرح خاص را بر روی ست اداری قرار دهید می توانید سفارش خود را به شکل سفارشی ثبت نمایید. در این روش تمامی اطلاعات مورد نظر شما مانند لگو، برند و آدرس بر روی سررسید حک می شود و با توجه به طرح شما تحویل داده می شود. چاپخانه ها مدت زمان مشخصی برای آماده سازی سفارشات دارند که این مورد بر حسب حجم سفارش مشخص می شود. با توجه به تلاش های صورت گرفته چاپ سربرگ ارزان هم در دستور کار قرار گرفته به صورت دائمی انجام می گیرد.

چاپ سررسید

سفارش سررسیدهای اختصاصی

چنانچه سررسید به صورت ویژه برای یک سازمان یا شرکت تولید شود اقدامات مختلفی برای آن انجام می شود. معمولا در ابتدای سررسید چند صفحه از عکس‌های مربوط به پروژه های شرکت قرار داده می شود. شما می توانید عکس های شرکت یا پروژه های آن را به چاپخانه تحویل بدهید تا در صفحات اول قرار بگیرد. معمولا این صفحات به صورت مقوایی هستند تا از کاغذهای معمولی متمایز باشند.

با توجه به اینکه این صفحات در ابتدا قرار دارند کاملا مخاطب خود را درگیر خواهندکرد. دستگاه های چاپ امروزی بسیار پیشرفته هستند و می توانند تمامی عکس ها و طرح های مورد پسند شما را بر روی سررسید یا سالنامه اجرا کنند. در این میان چاپ سربرگ ارزان نیز فرصتی برای خریداران به وجود آورده تا با قیمت پایین‌تری آن را تهیه نمایند.

چگونه سررسید اختصاصی داشته باشیم؟

شرکت ها دوست دارند که سررسید اختصاصی خود را داشته باشند و کارمندها از سررسیدهای استفاده کنند که لوگو شرکت خودشان روی آن است. به همین دلیل به مجموعه ای که خدمات چاپ ارائه می دهند سفارش سررسید خواهند داد. در مرجله بعد می توانید جنس، ابعاد، رنگبندی، متن دلخواه و لوگو شرکت… با این موارد شما می توانید سررسید اختصاصی خود را داشته باشید. و نوعی تبلیغ هم به حساب می اید.

جنس صفحات سررسید

جنس صفحات سررسید را می توانید طبق سلیقه خودتان انتخاب کنید. در ادامه به چهار نوع آن اشاره کرده ایم:

  • _ کاغذ تحریر سفید
  • _کاغذ تحریر کرمی
  • _کاغذ گلاسه ای
  • _کاغذ کارتی

جمع بندی

معمولا با آغاز سال جدید مواردی مثل سررسید،‌ تقویم و سالنامه در اختیار کارمندان سازمان ها و ادارات قرار می گیرد. برای اینکه این موارد برای همه کارمندان لحاظ شود باید آن را در تیراژ بالا تهیه کرد. برای این کار می توان سفارش لازم را به چاپخانه های معتبر داد تا در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید. خوشبختانه در سال های اخیر توان تولید نیز افزایش پیدا کرده که در نتیجه هیچ کمبودی در این زمینه احساس نمی شود. شما می توانید سفارشات خود را در سایت پاپ چاپ ثبت کنید و محصول مورد نظر خود را در کمترین زمان تحویل بگیرید.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

ساخت بروشور برای مدرسه

ساخت بروشور برای مدرسه یکی از فعالیت‌های درسی و لذت‌بخش برای دانش‌آموزان…

دیدگاهتان را بنویسید