صفحه اصلی > خواندنی های تراکت و خواندنی های کاتالوگ : شیک ترین مدل های کارت عروسی

شیک ترین مدل های کارت عروسی

کارت دعوت عروسی

دعوت نامه را می توانید مطابق با شخصیت خودتان انتخاب کنید. آیا شما یک فرد قانونمند هستید یا یک شخص رمانتیک؟ گرایشتان آگاهانه است یا سنتی؟ آیا کارت دعوت عروسی گلدار و آراسته را ترجیح می دهید یا ساده؟ هر ترجیحی که داشته باشید، بدون نگرانی علایق خود را به مجموعه پاپ چاپ بسپارید.

انتخاب کارت دعوت عروسی

اگر دقت کرده باشید بیشترین رنگی که در کارت عروسی ها استفاده می شود سفید است، برای داشتن کارت دعوت عروسی متفاوت پاپ چاپ به شما کمک می کند، برای مثال اگر در مراسم عروسی خود از تم خاصی استفاده می کنید می توانید از تم در طراحی کارت دعوت ها هم استفاده کرد در هنگام سفارش کارت های خود می توانید ابعاد، جنس، ترکیب رنگ ها…حتی می توانید کارت دعوت نمونه رو برامون ارسال کنید. و کارت دعوت مخصوص خودتون رو در خاص ترین شکل ممکن دریافت کنید.

شیک ترین مدلهای کارت عروسی

1. پایداری

پایداری یک روند اصلی در طول برنامه ریزی های عروسی در سال 2020 است، و این قطعاً به کارت عروسی نیز وارد می شود. برخی عروس ها برای عروسی پایدار خود از دعوت نامه کاغذ دانه بازیافتی و قابل کاشت استفاده می کنند.

2. کارت های عروسی اکریلیک

اکریلیک که در کارت عروسی ها استفاده می شود یک ماده شفاف است که دارای بافت سختی است و برای چشم شفاف است. از اکریلیک برای جزئیاتی مانند دعوت نامه ها، تابلوها و موارد دیگر استفاده می کنند. کارت دعوت عروسی اکریلیک ممکن است تنها گزینه شیک و مینیمالیستی باشد که به دنبال آن هستید.

چگونه بهترین طرح اکریلیک انتخاب کنیم؟

ابتدایی ترین کار، دعوت نامه اکریلیک یک قطعه اکریلیک سفت و برش خورده با چاپ نوشته های دلخواه روی آن است. اما از آنجایی که دعوت نامه های اکریلیک واقعاً می توانند به اشکال مختلف طراحی شوند، پس می توانید از بهترین طرح آن استفاده کنید.

برای عروسی‌ها، اکریلیک معمولاً به رنگ شفاف یا یک ترکیب رنگهای سفارشی است. و در حالی که رنگ ساده انتخاب محبوب تری برای عروسی است، اکریلیک را می توان تقریباً در هر رنگی طراحی کرد، ضخامت ⅛ اینچ برای کارت دعوت نامه های اکریلیک مناسب است. با این حال، ضخامت مواد نیز بسته به سلیقه عروس و داماد می تواند متفاوت باشد.

 کارت دعوت عروسی

3. کارتهای دعوت و پاکت کاغذ Vellum

Vellum حال و هوای مدرن اما نرم به مجموعه دعوتنامه های عروسی به ارمغان می آورد، و اگر با انواع تزئینات از جوهر فلزی گرفته تا مهر و موم های ظریف و گل های سنتی همراه باشد شیک به نظر می رسد.

4. چاپ طلاکوب

اگر فلزی وجود داشته باشد که برای مناسبت های خاص بهتر از هر فلز دیگری عمل کند، آن فلز طلا می باشد. طلا از گذشته به عنوان یک فلز کلاسیک استفاده می شد و مخصوصا در گروه های عروسی. می توان از آن به عنوان یک شئ خیره کننده در کارت دعوت های عروسی استفاده کنیم. طلایی باعث می شود دعوت نامه خیلی خاص تر به نظر برسد. مطمئناً وقتی مهمانان آن را از پاکت بیرون می‌کشند، توجه شان را جلب می‌کند. از دعوت نامه های عروسی با فویل طلا استفاده کنید و با عروسی ماندگار داشته باشید.

5. مونوگرام

مونوگرام یک روش عالی برای اضافه کردن یک احساس شخصی است. در حالی که  کارت های دعوت شما ساده و با کلاس است. مونوگرام را می توان به روش های مختلفی ایجاد کرد. برخی از زوجین برای عروسی های مدرن خود مونوگراف حروف ساده انتخاب می کنند.

مدلهای کارت عروسی

6. استفاده از فلزات و براق کننده ها

قسمتهایی جزیی از فلزات در حال بازگشت به ترند عروسی هستند. رنگ رزگلد در حال حاضر رواج دارد، بنابراین ممکن است بخواهید آن را در کارت خود بگنجانید. پاکت های برش لیزری کلاسیک با زرق و برق بسیار زیبا به نظر می رسد.

7. مینیمالیسم الهام گرفته شده است.

کارهای هنری کمتر، فضای سفید بیشتر! ما از دیدن اینکه زوجین برای عروسی های سال 2021 طرح های مینیمالیستی و مدرن تری انتخاب می کنند هیجان زده هستیم. درخواست ها برای دعوت های “ساده‌تر” در حال افزایش است.

به پالت های رنگی ملایم، حروف ساده و جزئیات بدون سر و صدا فکر کنید. غالباً انتخاب فقط یک جزئیات برجسته مانند چاپ ورق طلا برای زنده شدن کارت عروسی شما کافی است!

8. تزیین مهر و موم

مهر و موم جدیدترین ترند داغ در سال 2019 بود و تا سال 2020 ادامه داشت. شما ممکن است آنها را از چندین روش در مجموعه کارت دعوت خود بگنجانید، به عنوان مثال روی پاکت نامه بیرونی یا روی خود کارت دعوت قرار دهید. گزینه ها بی پایان هستند!

9. کارتهای دعوت به شکلهای منحصر به فرد و خاص

تفکر خارج از اشکال سنتی دعوت نامه های عروسی ترند بزرگی برای سال 2021 خواهد بود. از دایره ای گرفته تا مثلثی و هندسی، فقط با درج در شکل های مختلف لذت ببرید.

10. پاکت های خاص و فوقالعاده

در سال 2021، ما نه تنها پاکت طرح دار و خط دار خواهیم داشت بلکه پاکت هایی در مواد مختلف مانند کاغذ روغنی مرسوم و کاغذ بوم گردی داریم. علاوه بر این بعضی از زن و شوهرها دوست دارند که برای نشان دادن شخصیت خود، ظرافت هایی مانند روبان و مهر و موم اضافه کنند.

کارت عروسی

مجتمع پاپ چاپ با سابقه ی ۳۰ ساله ی درخشان به عنوان بهترین مرکز ارائه دهنده ی باکیفیت فرم های عمومی و اختصاصی چاپ، نه تنها مجموعه ای از ماشین های پیشرفته و به روز  است بلکه مجموعه ای از اولین هاست.این مجموعه به عنوان بزرگترین حامی مشتریان خود، ارزان ترین قیمت ها را در محصولاتی لحاظ کرده که از بالاترین کیفیت برخوردار هستند.استفاده از بهترین کاغذ ها، بهترین جوهر ها و … در تولیدات مجموعه پاپ چاپ نمایان است.ما گروهی از بهترین و متخصص ترین ها را در مجموعه پاپ چاپ گرد هم آوردیم تا بهترین خدمات را به شما مشتریان عزیز ارائه دهیم.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

ساخت بروشور برای مدرسه

ساخت بروشور برای مدرسه یکی از فعالیت‌های درسی و لذت‌بخش برای دانش‌آموزان…

دیدگاهتان را بنویسید