چاپ اتیکت آویز با اشکال مختلف

کارت آویز

استفاده از اتیکت اویز را می‌توان یکی از نیاز‌های اصلی محصولات پوشاک و چاپی دانست که نبودن آن می‌توان منجر به مشکلات یا ضعف‌هایی در ارائه‌ی خدمات شود. استفاده‌ی اصلی چاپ اتیکت یا تگ آویز را می‌تواند در محصولات مصرفی دانست که بر روی آن اطلاعات مختلفی نظیر مشخصات محصول، قیمت یا …چاپ می‌شود. پس همانطور که متوجه شدید استفاده از اتیکت اویز از نیاز‌های اصلی هر کسب و کاری می‌باشد که در این زمینه فعالیت دارد. اگر که به خرید اتیک علاقه‌مند هستید بهتر است اطلاعات بیشتری در این زمینه بدست بیاورید تا بتوانید به صورت حرفه‌ای و با دانش خود از انواع مختلف آن بهترین مورد را بر اساس نیاز و سلیقه‌ی خود انتخاب کنید.

کاربرد اتیکت آویز

همانطور که در بخش بالایی اشاره کردیم، این وسیله استفاده‌ی زیادی در محصولات مختلف و مصرفی دارد. برای مثال زمانی که شما به خرید پوشاک یا محصولات غذایی می‌پردازید به حتم مشاهده کرده‌اید که تیکتی بر روی آن اویزان است. در این تیکت فروشنده سعی کرده به صورت مختصر به ذکر مهمترین موارد در رابطه با این محصول بپردازید تا بتواند به صورت کوتاهی آن را به شما معرفی کرده و شما هرچه بیشتر به خرید آن جذب شوید. اصلی‌ترین مواردی که در این تیکت به آن‌ها اشاره می‌شود را می‌توان برند محصول، مشخصات، اندازه، سایز، وزن و موارد مشابه دانست. همچنین بعضاً از این اتیکت برای آموزش موارد بخصوص یا ذکر و هشدار مواردی در رابطه با محصول مورد نظر استفاده می‌شود. همچنین برای سفارش چاپ استند یا چاپ تقویم رومیزی می‌توانید با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید یا به فروشگاه سر بزنید.

کارت آویز

مشخصات چاپ اتیکت اویز

اتیکت اویز دارای مشخصات بخصوصی می‌باشد که در صورت نیاز شما می‌توانید تغییراتی در آن ایجاد کنید. در این بخش از مطلب با ما همراه باشید به ذکر مهمترین این موارد بپردازیم:

  • چاپ انواع اتیکت در سایز‌های مختلف امکان پذیر است
  • چاپ انواع اتیکت در جنس و انواع مختلف امکان پذیر است.
  • اتیکت آویز همراه با پانچ و نخ پلمپ می‌باشد.
  • این اتیکت در سایز‌های مختلف و مقوایی مات و براق ۴/۵ در ۸ سانت می‌باشد.

چاپ انواع اتیکت آویز

ما در تیم مجرب خود سعی داریم تا با ارائه‌ی بهترین خدمات در خدمت شما باشیم و رضایت مشتری را به صورت کامل جلب کنیم. همچنین ما توانسته‌ایم با ارائه‌ی رنج عظیمی از خدمات و چاپ انواع مختلف اتیکت آویز گزینه‌های پیش روی شما را افزایش دهیم تا بتوانید بر اساس سلیقه و نیاز خود و مشتری مورد خاصی را انتخاب کنید. با ما همراه باشید تا به صورت مختصر به ذکر انواع چاپ اتیکت آویز بپردازیم، قابل توجه است که در ساخت تمامی این اتیکت‌ها از انواع ساتن و بافت‌های بخصوص استفاده می‌شود:

  • برش:

اولین مدلی که استفاده از آن نیز زیاد می‌باشد، برش است که در این مدل برچسب بر روی اتیکت تا نمی‌خورد و قابلیت دوخت از چهار سمت وجود دارد.

  • آهار:

دومین شکلی که در ساخت انواع اتیکت از آن استفاده می‌شود آهار می‌باشد که در آن رنگ و اندازه ثابت است. به همین دلیل شاهد راحتی بیشتر در دوخت آن خواهیم بود.

  • تا مدل یو:

همانطور که از نام این مدل مشخص است لیبل به صورت یو تا می‌خورد.

  • تا از وسط:

این مدل نیز با تا از وسط انجام می‌شود.

کارت آویز

چاپ اتیکت اویز

یکی از پرفروش ترین محصولات ما و همچنین در زمینه اتیکت، اتیکت آویز می‌باشد که طبق تصاویر و قالب پیشنهادی مشتری ساخته خواهد شد. بدین شکل که شما اندازه، وزن، جنس و مشخصات کلی مورد نظر خود را به ما ارائه می‌دهید و ما بر اساس تعداد و رنج قیمتی مد نظر شما موارد بخصوصی را پیاده‌سازی می‌کنیم تا بتوانید از بهترین کیفیت ممکن در کنار قیمتی منصفانه استفاده کنید.

ممنونیم که تا پایان این مطلب همراه ما بودید، امیدواریم با خواندن موارد گفته شده بتوانید در انتخاب اتیکت و چاپ اتیکت آویز دانش حداقلی بدست بیاورید. انتخاب تیکت آوزیر بسیار اهمیت دارد و به نحوی شخصیت کسب و کار شما را نشان می‌دهد، پس باید به صورت دقیق و با مشورت متخصصین و افراد فعال در این زمینه این کار را انجام دهید تا بتوانید علاوه بر رعایت زیبایی، هویت بصری و شخصیت کسب و کار خود را حفظ کنید و با استفاده از رنگ، فونت و چاپ با کیفیت مشتری را هرچه‌بیشتر جذب کنید.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

ساخت بروشور برای مدرسه

ساخت بروشور برای مدرسه یکی از فعالیت‌های درسی و لذت‌بخش برای دانش‌آموزان…

دیدگاهتان را بنویسید