صفحه اصلی > خواندنی های کارت ویزیت : بهترین ایده برای فونت و جنس کارت ویزیت

بهترین ایده برای فونت و جنس کارت ویزیت

کارت ویزیت

اگر صاحب کسب و کاری باشید حتما از اهمیت کارت ویزیت و چگونگی تاثیر آن بر کسب و کار خود اطلاع دارید. کارت ویزیت نمایانگر شخصیت کاری شما و همچنین نماینده کوچکی از شخصیت کسب و کار شماست. به عبارتی می توان گفت ظرافت و طراحی منحصر به فرد کارت ویزیت شما نشانه سلیقه و ذوق کاری شماست. و حالا اگر شما مدیر پر مشغله ای هم باشید می دانید که صرفه جویی در وقت و هزینه چه مقدار دارای اهمیت است.

شما به راحتی می توانید در پاپ چاپ سفارش چاپ کارت ویزیت آنلاین ثبت کنید و در کوتاه ترین زمان صاحب کارت ویزیت شوید.

چه مطالبی بر روی کارت ویزیت چاپ می شوند؟

با توجه به اندازه کارت ویزیت مطالب چاپ شده بر روی آن باید مختصر و مفید باشد. به طور معمول مطالب چاپ شده بر روی کارت شامل لوگو، نام شرکت، آدرس، شماره تماس و شعار تبلیغاتی است. شما می توانید در سفارش چاپ کارت ویزیت خود ابتکار به خرج دهید. توصیه می شود در انتخاب رنگ و طرح کارت خود دقت و ظرافت لازم را به کار ببرید زیرا شما به عنوان مدیر یک مجموعه طبیعتا خواهان ایجاد تاثیر مطلوب اولیه بر مشتری هستید. با آگاهی از روانشناسی رنگ ها، انتخاب رنگ و طرح مناسب ساده تر می شود. برای مثال اگر رستورانی را اداره می کنید، باید بدانید که رنگ هایی با تن قرمز در تحریک اشتها نقش دارند. و یا در کسب و کار هایی که با اثاثیه منزل در ارتباط هستند، رنگ بنفش انتخاب مناسبی است. چون رنگ بنفش نماد ثروت، سلطنت و حس راحتی است. شما می توانید با ثبت سفارش خود در سایت پاپ چاپ از کمک متخصصان گرافیک ما بهره مند شوید.

بهترین ایده برای چاپ کارت ویزیت

سفارش چاپ کارت ویزیت

کارت ویزیت می تواند در هر اندازه و طرحی بنا بر خواسته شما طراحی شود. شما می توانید طرح منحصر به فرد و دلخواه خودتان را در قسمت سفارشات سایت ثبت کنید و پاپ چاپ سفارش کارت ویزیت ارزان و فوری  را در کمترین زمان تحویل خواهد داد.

کارت ویزیت بر اساس قالب

کارت ویزیت می تواند در طرح های مختلفی از جمله مستطیلی، دایره ای، مربعی و طرح های دلخواه مثل طرح خانه یا  مداد و… باشد. اندازه متداول برای یک کارت ویزیت مستطیل شکل 8.5 در 5.5 سانتی متر و برای یک کارت ویزیت مربع شکل اندازه 5.5 در 5.5 سانتی متر است. کارت ویزیت شما می تواند دورو یا تک رو بر اساس سلیقه شما چاپ شود. کارت ویزیت دورو از ضخامت بیشتری برخوردار می باشد. در وبسایت پاپ چاپ شما می توانید ذوق و سلیقه خودتان را وارد کار کنید و طرح دلخواهتان را ثبت کنید، یا با کمک مشاوره طراحان با تجربه پاپ چاپ طرح دلخواهتان را طراحی کنید.

در کارت ویزیت از چه فونتی باید استفاده شود؟

فونت های متداول در چاپ کارت ویزیت با فونت انگلیسی Arial، Helvetica و Times New Roman هستند. اما این ها فونت های محبوب را همه جا میبیند. اما شما می توانید بنا بر ذوق و سلیقه خودتان فونت های دیگر را هم مورد استفاده قرار دهید. یک تغییر کوچک مثل یک فونت منحصر به فرد و خاص می تواند شرکت شما را برجسته تر نشان دهد.

فونت های متداول فارسی شامل فونت های بی نازنین، بی هما، ایران سنس و بی یکان هستد که شما می توانید از آنها در چاپ کارت ویزیت خود استفاده کنید. یا همانطور که در مورد فونت های انگلیسی گفته شد می توانید فونت دلخواه خودتان را انتخاب کنید تا خاص و چشم نواز به نظر برسید.

کارت ویزیت بر اساس نوع روکش

نوع روکشی که بر روی کارت ویزیت خود به کار می برید از عوامل موثر بر طول عمر کارت ویزیت شماست. شما می توانید از یک روکش نازک تر و مقرون به صرفه یا روکش زخیم و مستحکم برای دوام بیشتر کارت ویزیت خود استفاده کنید. روکش های فانتزی دیگری هم وجود دارند که علاوه بر استحکام به زیبایی کارت ویزیت شما هم کمک می کنند. مثل روکش مخملی، مات، براق، طلاکوب، نقره کوب و …

بهترین ایده برای چاپ کارت ویزیت

کارت ویزیت با روکش UV

گاهی ممکن است به دنبال ایجاد جلوه ای خاص و براق برای کارت ویزیت خود باشید. در این صورت روکش های براق UV انتخابی مناسب برای شما خواهند بود. این نوع کارت ویزیت ممکن است کمی گران به نظر برسد اما در مقایسه با زیبایی و استحکامی که ایجاد میکند کاملا ارزشمند است.

کارت ویزیت با روکش لمینت مات

استفاده از این روکش، ظاهری یکدست و مات به کارت ویزیت شما می دهد و با ضخامتی که ایجاد میکند، دوام آن را چندین برابر افزایش می دهد.

کارت ویزیت با روکش لمینت براق

این روکش، ظاهری براق و چشم نواز برای کارت ویزیت شما فراهم میکند. همانند روکش های مات، روکش های براق هم ضخامت کارت ویزیت شما را افزایش می دهند و از نابودی آن جلوگیری میکند.

کارت ویزیت سلفون مات

روکش ها سلفون مات، ظاهری مات به کارت ویزیت شما می دهد. اما بر خلاف روکش لمینیت، روکش سلفون ضخامت کمتری دارد. اما این ضخامت کمتر به معنای ارتجاع پذیری بیشتر کارت ویزیت خواهد بود. استحکام کارت ویزیت های سلفون مات در مقایسه با کارت ویزیت های لمینیت مات، تفاوت چندانی ندارد.

بهترین ایده برای چاپ کارت ویزیت

کارت ویزیت سلفون براق

روکش سلفون براق، جلوه ای چشم نواز به شما ارائه می دهد. همانطور که گفته شد، ضخامت روکش سلفون کمتر از روکش لمینیت است اما استحکام آن تفاوتی ندارد.

کارت ویزیت کتان

کارت ویزیت کتان از جمله روکش های پرطرفدار است. علت محبوبیت این نوع روکش بخاطر جنس خاص آن و هزینه مناسب آن است. در طراحی کارت ویزیت های روکش کتان، بدلیل بافت خاص و جذاب آن، توصیه می شود تا از رنگ های روشن استفاده شود تا جلوه زیبایی آن نمایان باشد.

سخن آخر
تا اینجا دانستیم که کارت ویزیت نشانگر پرستیژ و شخصیت کاری شماست. اما فرایند سفارش کارت ویزیت می تواند خسته کننده و زمان بر باشد. در این زمینه کمک متخصصان این کار می تواند مفید باشد اما سلیقه و میل شما در طرح ظاهری کارت ویزیت هم اهمیت دارد. در وبسایت پاپ چاپ، زمینه برای استفاده از سلیقه شما و همینطور کمک متخصصان فراهم است و شما می توانید در کمترین زمان سفارش چاپ کارت ویزیت خود را ثبت کنید.

[WPSM_AC id=3726]

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

ساخت بروشور برای مدرسه

ساخت بروشور برای مدرسه یکی از فعالیت‌های درسی و لذت‌بخش برای دانش‌آموزان…

دیدگاهتان را بنویسید