صفحه اصلی > خواندنی های تراکت : آیا می دانید تراکت باید چگونه باشد که مشتری را جذب کنیم؟

آیا می دانید تراکت باید چگونه باشد که مشتری را جذب کنیم؟

تراکت جذاب پاپ چاپ

متن تراکت برای جذب مشتری باید چگونه باشد؟

چاپ تراکت و نوشتن متن آن یکی از سوالات متداولی است که افراد در حوزه تبلیغات با آن مواجه می شوند. زیرا هرچه متن تراکت قوی تر باشد مخاطب بیشتری جذب می کند و بر میزان فروش می افزاید. اکثر تراکت هایی که برای چاپ آن ها هزینه می کنند بدون داشتن متن جذاب هیچ تاثیری روی مخاطب نمی گذارند. همچنین فروش بالایی در پی نخواهند داشت. حال برای جذب مشتری از طریق تراکت به نگرش درست، رفتار مناسب و یادگیری مهارت نوشتن نیاز است. البته اکثر مردم این تصور را دارند که در حال حاضر افراد جامعه کل خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند. بنابراین چاپ و نوشتن متن تراکت کار بیهوده بوده و در فروش و جذب مشتری تاثیری ندارد. این یک باور غلط بوده و با چنین ذهنیتی نمی توان متنی تاثیرگذار و جذاب نوشت. تراکت جذاب و توزیع آن در محل کسب و کار بر فروش محصولات می افزاید.

نمونه تراکت تبلیغاتی

تراکت جذاب

داشتن استراتژی برای تراکت ها

یکی از موارد کلیدی که افراد زمان نوشتن متن تراکت آن را در نظر نمی گیرند استراتژی و هدفی است که از توزیع تراکت دارند. همچنین در برخی از چاپ تراکت یا تراکت های تبلیغاتی، مشتریان هدف یا نوشتن تراکت برای جذب چه کسانی است، مشخص نمی باشند. بنابراین در مرحله اول جهت نوشتن متن تراکت باید محصول مشتری پسند و جذاب تر را انتخاب نمود و تبلیغ را شروع کرد. برای مثال می توان کرم مرطوب کننده مناسب پوست دست را جایگزین بورس لوازم آرایشی کرد. در نتیجه عبارت هایی که محصولی خاص را به جای یک اصطلاح عمومی معرفی می نمایند، تاثیر بیشتری در فروش و جذب مشتری دارند.

در مرحله دوم چاپ تراکت و بعد از انتخاب محصول باید مخاطبان اصلی را مشخص کرد. سپس با نوشتن متن هماهنگ با نظر مخاطبان می توان آنها را جذب کرد و به خرید محصول متقاعدشان نمود. بنابراین جهت متقاعد نمودن مخاطب باید در متن از نکات مثبت محصول و حل مشکل از این طریق اشاره کرد. حال اگر محصول با کیفیت باشد اما تبلیغات مناسب برای متقاعد نمودن مخاطبان جهت خرید در دسترس نباشد، فروشی وجود نخواهد داشت. درنتیجه داشتن خلاقیت جهت نوشتن متن تبلیغاتی برای جذب مخاطب از اهمیت بالایی برخوردار است.

چاپ تراکت جذاب در تهران

چاپ تراکت یکی از ارزان ترین و بهترین روش ها برای تبلیغات است و توزیع آن مقرون به صرفه می باشد. این تراکت ها به دلیل قیمت ارزان با تیراژ بالا در آرایشگاه ها، فست فودها و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین یکی از مزایای بارز استفاده از تراکت ها ساده و ارزان بودن آن ها جهت تبلیغات در ابعاد وسیع است. البته طراحی مناسب تراکت نقش بسزایی در جذب مخاطبین دارد. در نتیجه رعایت نکاتی همچون مختصر نویسی، تخفیف های ویژه، برجسته کردن پیشنهادها و درج تماس و آدرس در آخر صفحه ضروری می باشد. زیرا فروش محصول را به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.

چاپ تراکت ارزان به عنوان ابزاری پرکاربرد و مهم در اطلاع رسانی و تبلیغات در بین اکثر مردم به شمار می رود. همچنین با انتشار تراکت هایی شامل محتوای تبلیغات می توان بدون پرداخت هزینه زیاد و با سرعت بالا، تبلیغات خود را در اختیار مخاطب گذاشت. طراحی تراکت همچون دیگر ابزارها و روش های تبلیغاتی باید به شکلی صورت گیرد که مخاطب مفاهیم و اهداف مورد نیاز را لمس نماید. سپس از تمام محصولات مورد تبلیغ و ویژگی های خدمات آن آگاه شود. فضای تراکت معمولا محدود است. در نتیجه بایستی تصویر، نوشته و متن به گونه در طرح گنجانده شود که از زیبایی آن کم نکند. در حالت کلی طراحی تراکت ارزان باید به حدی جذاب باشد که مخاطب با وجود دغدغه های زیاد زمانی برای مشاهده آن صرف نماید.

تراکت جذاب پاپ چاپ

دلایل اهمیت چاپ تراکت در تبلیغات و بازاریابی

هم دوران بودن با عصر تبلیغات و پیشرفت تکنولوژی این تصور را در افراد ایجاد می کند که ابزاری همچون چاپ تراکت کارایی چندانی ندارد. اما کسب کارهای متعدد به طور مستمر از این روش استفاده کرده و نقش ارزشمند این نوع چاپ را در تبلیغات به نمایش می گذارند. درنتیجه چاپ و طراحی تراکت جزء خدمات چاپی مدنظر صاحبین مشاغل بوده است. البته استفاده از تراکت و چاپ آن در تبلیغات دارای چند دلیل است که به شرح زیر می باشند.

ابزار کم زحمت و موثر

چاپ تراکت و توزیع آن بسیار آسان است. بنابراین با انتخاب یک مکان عمومی مناسب مانند معابر، مدارس، رستوران ها و فروشگاه ها می توان تبلیغات را توزیع کرد. همچنین اطمینان یافت که پیام تبلیغاتی به دست مشتریان بالقوه می رسد. درنتیجه با چاپ و طراحی براکت به شکل اصولی و درست می توان بهترین نتیجه را از بازاریابی گرفت.


تبلیغات ملموس

با گسترش شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، روزانه چندین تبلیغ آنلاین به مخاطبان ارائه می گردد. اما طبق تحقیقات انجام شده اکثر افراد هنوز خواهان تبلیغات به شکل چاپی و سنتی هستند. بنابراین چاپ تراکت جزء ابزارهای تبلیغاتی همیشه کارآمد و جذاب است.

جلب توجه مخاطب

چاپ تراکت زمانی توجه مخاطب را به خود جلب می نماید که اندازه، طراحی و توزیع آن منحصر به فرد باشد. همچنین پیام آن در همان لحظه و به صورت تاثیرگذار از طرف جامعه مدنظر دریافت شود.

تبلیغات چشمی

چاپ تراکت نوعی تبلیغات چشمی به حساب می آید و در دنیای تبلیغات کماکان جایگاه خود را حفظ نموده است. چون اکثر مردم به این تبلیغات واکنش نشان داده و برای یک بار هم شده آن را می خوانند. البته با وجود تبلیغات دیجیتالی با کیفیت به برخی از مشتریان به صورت بالقوه توجه نمی شود. اما تراکت ها یا همان آگهی های خیر کننده زمانی که در معرض دید مشتریان و مخاطبان قرار می گیرند، ناخودآگاه جلب توجه می نمایند.

کم هزینه و مقرون به صرفه

چاپ تراکت یکی از روش های تبلیغاتی با قیمت ارزان و ابزاری مقرون به صرفه می باشد. همچنین چاپ و طراحی تراکت هزینه چندانی برای متقاضی ندارد. اما در عوض نرخ بازگشت سرمایه و کارایی بسیار زیاد است. بنابراین یکی از مهم ترین مزایای براکت قیمت ارزان آن می باشد که اکثر متقاضیان را به سوی این روش تبلیغات سوق می دهد. درنتیجه با کمترین هزینه می توان بیشترین فروش محصولات را تجربه کرد.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

ساخت بروشور برای مدرسه

ساخت بروشور برای مدرسه یکی از فعالیت‌های درسی و لذت‌بخش برای دانش‌آموزان…

دیدگاهتان را بنویسید