صفحه اصلی > خواندنی های تراکت و خواندنی های کاتالوگ : زیباترین بروشورهای رستوران

زیباترین بروشورهای رستوران

بروشور
۳۵ الگو بروشور غذا و الگو نوشیدنی

بروشور نقش مهمی در تبلیغات و شناساندن کسب و کار شما به مردم دارد، اطلاعاتی که در بروشور وجود دارد باید شامل معرفی شرکت و یا کسب و کارشما باشد وهمچنین تبلیغاتی باشد میتوانید در بروشور هنگام معرفی خود چندتا از محصولات را تبلیغ کنید و هم می توانید از اموزش هم استفاده کنید.

از این الگوهای بروشور غذا و نوشیدنی برای جزئیات آنچه رستوران ارائه می دهد استفاده می شود. ما در papchap مجموعه بزرگی از الگوهای بروشور غذا و نوشیدنی را جمع‌ آوری کرده ایم که می تواند در وقت و هزینه شما صرفه  جویی کند، اگر قصد دارید این ابزار را به عنوان یک ابزار بازاریابی برای تجارت مرتبط با غذای خود داشته باشید. این الگوهای بروشور کاملاً قابل ویرایش و متناسب با انتخاب های شما هستند. یک رستوران می تواند به راحتی از این بروشورهای از پیش طراحی شده برای نمایش خدمات خود استفاده کنید. روحیه خوبی داشته باشید و لذت ببرید.

بروشور غذامزایای استفاده از بروشور

استفاده از بروشور مزایای خود را دارد که به هرکدام از آنها اشاره خواهیم کرد:

صرفه جویی در هزینه

استفاده از بروشور برای تبلیغات هر نوع کسب و کار چه رستوران و یا هر شغل دیگری بسیار مقرون به صرفه تر از بقیه روش های تبلیغات می باشد. اگر به دنبال تبلیغات با کمترین هزینه هستید  بروشور گزینه ی مناسبی برای شما می باشد.

معرفی کسب وکار

امروزه همه افراد دوست دارند که در مورد شرکتی که می خواهند کالا خریداری کنند و یا… اطلاعات کسب کنند و درمورد شرکت موردنظر بخوانند. شما با استفاده از بروشور جذاب می توانید که نظر کاربر را به بروشور جلب کنید و سپس مجموعه خود را معرفی کنید.

بروشور

توضیع راحت

شما می توانید به راحتی برورشو را در نمایشگاه ها فروشگاه ها پخش کنید تا افراد بیشتری با شما آشنا شوند و بروشور را بخوانند.

نکات مهم در طراحی بروشور رستوران

هنگامی که به بروشور رستوران نگاه می کنید چه چیزی بیشتر جلب توجه می کند؟ عکس های غذا؟ رنگ آمیزی بروشور؟ یا اسم غذا های که به ترتیب خاصی چیده شده است؟

انتخاب تصویر مناسب

در انتخاب تصاویری که قرار است روی بروشور چاپ شود دقت کنید، چون این عکس درواقع رستوران شما را تصویری به افراد معرفی می کند. هرچه عکس جذاب تری انتخاب کنید افراد برای انتخاب شما مصمم تر می شوند.

بروشور غذا

انتخاب فونت مناسب

دقت کنید فونت که انتخاب می کنید علاوه بر جذاب بودن خوانا هم باشد، یعنی شما همه افراد را در نظر بگیرید شاید فونت های پیچیده استفاده کنید جذاب باشد اما ممکن است همه افراد نتوانند به راحتی آن را بخوانند.

استفاده کردن از خط در منو

برای داشتن بروشوری جذاب باید ابتدا همه چیز سرجای خود قرار بگیرد، استفاده کردن از خط در داشتن بروشوری مرتب خیلی به شما کمک می کند. با کمک خط هم می توانید غذا ها را از هم جدا کنید و حتی قیمت ها را جدا کنید. تا بروشوری خوانا و مرتب داشته باشید.

مجموعه پاپ چاپ

مجتمع پاپ چاپ با 30 سال سابقه کار حرفه ای در زمینه چاپ جزو بهترین ها و اولین هاست، برای سفارش بروشور تبلیغاتی کلیک کنید. در صفحه مورد نظر می توانید با توجه به سلیقه خود و نیاز مجموعه ثبت سفارش کنید و بهترین محصول را دریافت کنید.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

ساخت بروشور برای مدرسه

ساخت بروشور برای مدرسه یکی از فعالیت‌های درسی و لذت‌بخش برای دانش‌آموزان…

دیدگاهتان را بنویسید