صفحه اصلی > خواندنی های ست اداری : ست اداری مقرون به صرفه و اصولی چگونه است؟

ست اداری مقرون به صرفه و اصولی چگونه است؟

ست اداری

این روزها تهیه ست اداری مقرون به صرفه به یک دغدغه بزرگ مدیران مالی شرکت های بزرگ و کوچک تبدیل شده است. در واقع تهیه ست اداری مقرون به صرفه یک تیر و چند نشان است. نقش ویژه ست اداری در انجام امور اداری و بازاریابی، کارشناسان فروش را به تهیه ست مقرون به صرفه و باکیفیت ترغیب نموده است. تهیه این ست ها با طراحی ویژه و قیمت مناسب، امتیازی مثبت در جذب مشتری محسوب می‌شود.

کیفیت در ست اداری مقرون به صرفه، از فاکتورهای اساسی تأثیر آنها محسوب می‌شود. در واقع نباید کیفیت را فدای قیمت پایین نمود. در عوض می‌توان از ترفندهای کاهش قیمت طراحی و چاپ ست های اداری بهره گرفت. استفاده از کاغذهای استاندارد در ابعاد کوچک با گرماژ پایین، سبب کاهش قیمت می‌گردد. همچنین انتخاب طرح های تک رنگ و دو رنگ، قیمت را کاهش می‌دهد. در این اثنا باید اصول حائز اهمیت طراحی همچون ترکیب رنگ جذاب و لوگوی ویژه را مدنظر داشت.

ست اداری

چاپ ست اداری ارزان با صرفه جویی در هزینه ها

کاهش هزینه ها اولین ایده مدیران در تهیه ست اداری مقرون به صرفه است. در واقع تهیه ست اداری، فاکتور اصلی در معرفی و تبلیغات کسب و کارها به حساب می آید. از این رو نمی توان تهیه آن را نادیده گرفت. مراجعه به تولیدکنندگان و طراحان ست اداری مقرون به صرفه، سبب کاهش هزینه می‌گردد. انتخاب طرح ها و قالب های آماده، معمولا ارزان تر از طرح های سفارشی است. از این رو انتخاب طرح های آماده، منجر به صرفه جویی می‌شود.


صرفه جویی در هزینه طراحی را فراموش نکنید

طراحی هوشمندانه اولین فاکتور تهیه ست اداری مقرون به صرفه است. ترفندهای کاهش هزینه طراحی ست اداری شامل انتخاب طرح های پیش فرض و طرح های ساده است. بهره گیری از نرم افزارهای طراحی قالب های آماده نیز روشی مقرون به صرفه است. مزیت قابل توجه قالب های آماده، قیمت مقطوع مناسب آنها است. اگر چه این قالب های به طور اختصاصی برای کسب و کار خاصی طراحی نشده اند. اما اهداف شرکت ها را برآورده می سازند. می توان طرح های پیش فرض را با انجام اصلاحات، به طرحی خاص و خصوصی بدل نمود.

 

انتخاب هوشمندانه کاغذ در تهیه ست اداری مقرون به صرفه

کاغذ و جوهر متریال اصلی چاپ ست اداری مقرون به صرفه به شمار می آیند. از این رو اجرای راهکارهای کاهش قیمت کاغذ مصرفی، سبب تولید ست اداری مطلوب می‌گردد. انتخاب کاغذ های نسبتا نازک با گرماژ پایین، قیمت محصول را کاهش می‌دهد. همچنین می توان اندازه کاغذها و اجزای مختلف ست را تا حد دلخواه، کوچک انتخاب نمود.

با انتخاب سربرگ ها و کارت پستال ها در اندازه استاندارد، می توان از پاکت های آماده بازاری نیز استفاده نمود. می توان بجای استفاده از کاغذ گران قیمت و لوکس برای چاپ کارت ویزیت، طرح خاصی بر روی کاغذی معمولی اجرا نمود. ماندگاری و دوام کاغذ از فاکتورهای مهم در انتخاب کاغذ است. از این رو کاغذ مطلوب تولید ست، کاغذی ارزان و اما باکیفیت است. زیرا کیفیت نامطلوب، هزینه های مصرفی را بی فایده می‌نماید.


کاهش هزینه های چاپ ست اداری مقرون به صرفه

بخش قابل توجهی از هزینه های تهیه ست اداری مربوط به امور چاپ آن است. بنابراین بهره گیری از ترفندهای هوشمندانه چاپ به صرفه سبب تهیه ست اداری مقرون به صرفه می‌گردد. به طور معمول چاپ طرح های تک رنگ، دو رنگ یا تعداد رنگ کم، هزینه کمتری دارد. همچنین می توان طرح های خاص را به صورت تک رنگ و دو رنگ چاپ نمود. انتخاب دو رنگ متضاد علاوه بر کاهش قیمت ها سبب ایجاد طرحی متفاوت و جذاب می‌گردد. طراحی ساده اقلام ساده ست اداری مانند سربرگ، پاکت و خودکار به صورت تک رنگ و دورنگ نیز منجر به کاهش قیمت ها می‌گردد.

تخمین صحیح اقلام مورد نیاز ست اداری در کاهش هزینه بسیار حائز اهمیت است. برخی از اقلام ست اداری مانند سربرگ، کارت ویزیت و پاکت مصرف بالایی دارند. از این رو باید تیراژ آنها را نسبت به مصرف بالا محاسبه نمود. چاپ اقلام ست اداری در تیراژ بالا نیز مشمول تخفیف می‌گردد.

ست اداری

قیمت یا کیفیت ست اداری، مسئله این است

سیاستگذاری در مدیریت هزینه ها در میزان موفقیت کسب و کارها نقش بسزایی دارد. چاپ ست اداری مقرون به صرفه از سیاست های الزامی در کسب و کارهای بزرگ و کوچک است. همه اقلام ست اداری به عنوان نماد و نماینده کسب و کار مورد استفاده قرار می‌گیرند. از این رو توجه ویژه به کیفیت و طراحی آنها در وهله اول قرار دارد. چاپ ست اداری، خواه ناخواه هزینه ای بر مجموعه تحمیل می‌کند. اما اگر اقلام مدنظر دارای کیفیت مطلوب باشند سودی چند برابر عاید شرکت می‌گردد.

بنابراین توجه به کیفیت و قیمت باید به صورت هوشمندانه صورت گیرد. هزینه ای مقرون به صرفه تلقی می‌شود که صرف اقلام باکیفیت و مرغوب شده باشد. از این رو نباید نقش ست اداری در جذب مشتری را فراموش نمود.

رعایت اصول طراحی در تهیه ست اداری حرفه ای

اصول طراحی ست اداری مقرون به صرفه کدامند؟ طراحی و چاپ ست اداری به حدی در وجه کسب و کار در نظر مردم مؤثر است که اصول خاصی برای آن تعیین شده است. فاکتورهای اساسی در چاپ ست اداری مناسب شامل موارد ذیل می باشند.

  • طراحی گرافیکی: به جرات می‌توان طرح اولیه ست اداری را زمینه ی تولید اقلام مطلوب محسوب نمود. طراحی منحصر بفرد سربرگ، کارت ویزیت، پاکت نامه و سایر اقلام سبب جذب مشتری و ماندگاری طرح در ذهن وی می‌گردد.
  • کاغذ مناسب: انتخاب کاغذ متناسب با کاربرد آن در ست اداری در کیفیت و زیبایی کار تأثیر بسزایی دارد. به طور مثال نمی توان از کاغذ نازک و بی کیفیت برای کارت ویزیت استفاده نمود.
  • نام و لوگو شرکت: قرار گرفتن نام و لوگو شرکت در طرح، از الزامات چاپ ست اداری است. نام شرکت و لوگوی آن باید برای بیننده کاملا واضح و هویدا باشند.
  • رنگ: نقش رنگ در کارایی و جذابیت ست اداری غیر قابل انکار است. انتخاب رنگ مرتبط با کسب و کار ترفندی هوشمندانه است.
  • طراحی ساده و گویا: به طور معمول طرح های ساده بیشتر در ذهن ها ماندگار می‌شوند. انتخاب طرح های گویا و ساده را فراموش نکنید.

طراحی ست اداری مقرون به صرفه نزد کسب و کارهای نوپا بیش از شرکت های قدیمی و بزرگ اهمیت دارد. این کسب و کارها می توانند جهت انتخاب طرح های مناسب به جستجو و مشاهده طرح های تولیدکنندگان ست های اداری مختلف بپردازند.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

ساخت بروشور برای مدرسه

ساخت بروشور برای مدرسه یکی از فعالیت‌های درسی و لذت‌بخش برای دانش‌آموزان…

دیدگاهتان را بنویسید