صفحه اصلی > خواندنی های ست اداری : چاپ ست اداری شامل چیست؟

چاپ ست اداری شامل چیست؟

ست اداری پاپ جاپ

هیچ دفتری بدون لوازم اداری کامل نیست. ست اداری در واقع مجموعه اوراق اداری است که معمولا شامل سربرگ، کارت ویزیت، تقویم و غیره می‌باشد، که برای انجام امور اداری و تجاری بکار گرفته می‌شوند. شما با چاپ ست اداری نه تنها برند خود را تبلیغ می‌کنید بلکه لوازم مورد نیاز اداره خود را نیز فراهم می‌کنید. اگر شما هم به دنبال چاپ ست اداری برای شرکت خود هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا با ست اداری مورد نیاز برای یک کسب و کار و اهمیت آن آشنا ‌شوید.

چاپ ست ادرای با قیمت مناسب

بیشتر افراد به دنبال چاپ ست اداری هستند، که هم یک ست اداری زیبا و کامل داشته باشند و هم قیمت آن مناسب باشد. همانطور که از نامش پیداست ست اداری شمال چند گزینه است که همه این موارد در قیمت آن تاثر دارند. بعصی از ست ها ممکن است یک مورد را کم و یا زیاد داشته باشد، جنس ست ها متفاوت است پس قیمت همه ست های اداری یکسان نیست و با توجه به جنس و تعداد آن قیمت ها متغییر است.

ست اداری پاپ جاپ

ست اداری مورد نیاز برای یک کسب و کار

یک ست اداری باید از لحاظ رنگ سازمانی، اطلاعات درج شده، طراحی و فونت‌ها، لوگو، سیستم چاپی، کیفیت و جنس اقلام متناسب با یکدیگر باشند و از یک الگو و هارمونی پیروی کنند تا سازمان یا کسب و کار شما را یکپارچه‌ تر نشان دهند. در ادامه با ست اداری آشنا می‌شوید:

ست اداری شامل چیست؟

چاپ سربرگ A4 A5

چاپ سربرگ برای شما امکان مکاتبه و نگارش نامه‌های رسمی را فراهم می‌کند. در واقع سربرگ کاغذی است که اطلاعات تجاری شما از جمله: شماره تماس، نام تجاری همراه با لوگوی مربوطه و آدرس الکترونیکی و پستی در آن ثبت می‌شود در نتیجه شما می‌توانید پیام خود را در قالبی رسمی برای اداره‌های دیگر منتقل کنید. همچنین با ثبت اطلاعات در سربرگ می‌توانید امکان تماس را برای مخاطب‌های خود فراهم کنید.

چاپ کارت ویزیت

کارت ویزیت نیز یکی اقلام تشکیل دهنده ست اداری است که از اهمیت بالایی برخوردار است. چاپ کارت ویزیت برای معرفی برند و شغلتان، همچنین بازتاب اطلاعات مورد نیاز برای مشتری نیاز است. در واقع مشتری‌ها و مخاطبان شما از طریق کارت ویزیت هم می‌توانند دسترسی آسان‌تر به اطلاعات شما داشته باشند، هم از طریق کارت ویزیت شما این امکان را دارند تا دیگران را هم با کسب و کار یا سازمان شما آشنا کنند.

چاپ تقویم

برنامه‌ریزی برای آینده از اصلی‌ترین کارها برای رسیدن به موفقیت است. هر اداره‌ای برای بررسی جلسات یا قرارها نیازمند یک تقویم است. یک تقویم چاپی که روی میز یا داخل کشو شما قرار می‌گیرد برای دفتر شما ضروری است. جدا از یادآوری‌های روزمره که می‌توانید روی آن تنظیم کنید، می‌توانید آن را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مفید نیز اهدا کنید. مطمئنا چنین چیزی به معروف شدن نام و نشان تجاری شما کمک خواهد کرد.
چاپ تقویم انواع مختلفی دارد که در شرکت پاپ چاپ انواع متنوع آن را چاپ می‌شود. از جمله تقویم‌های چاپی: تقویم جیبی، تقویم رومیزی و تقویم دیواری می‌باشد که شما می‌توانید چاپ تقویم رومیزی 1401 شرکت خود را به این مجموعه بسپارید.

پاکت‌نامه

برای ارسال مکاتبات خود و همچنین رد و بدل کردن قراردادها نیاز به پاکت نامه دارید. باید این نکته را در نظر داشته باشید که ارائه سربرگ نباید با پاکت‌های معمولی انجام گیرد، بلکه باید از پاکت‌های مختص حرفه خود استفاده کنید تا حرفه‌ای بودن شما را در کسب و کارتان برای دیگران نشان دهد. همچنین همانند سربرگ‌ها پاکت‌ها نیز باید با ابعاد مشخصی انتخاب شوند و برای پوشش سربرگ‌ها مناسب باشند.

چاپ سررسید

چاپ سررسید نیز برای ایجاد یک ست اداری لازم است. چاپ سررسید همانند تقویم در انواع مختلف رومیزی، دیواری و غیره انجام می‌گیرد. استفاده از سررسید در ست اداری خود و هدیه آن به مشتریان می‌تواند مزیت‌های فوق العاده‌ای را برای کسب و کار شما رقم بزند و باعث شناخته شدن بیشتر برند شما شود. برای چاپ سررسید 1401 می‌توانید به شرکت پاپ چاپ مراجعه کنید و از تنوع‌های موجود در این شرکت استفاده کنید.
علاوه‌بر موارد فوق، اقلام دیگری همچون: یادداشت‌ها، کارت‌های اعتباری، فلش کارت‌ها، فاکتورها، کارت‌های پرسنلی، پوشه‌ها و غیره برای اداره شما نیاز است که به علت عمومی بودن این موارد به توضیح آن‌ها نپرداختیم.

اهمیت چاپ ست اداری

چاپ ست اداری نه تنها باعث هویت بخشیدن به یک شرکت و معرفی برند آن می‌شود، بلکه به زیباسازی برند نیز کمک می‌کند. استفاده از یک ست اداری خاص از کپی برداری آسان از اسناد و اوراق شرکت جلوگیری کرده و همچنین اعتبار و شخصیت شما را پیش مشتریان و مخاطبانتان ارتقا می‌بخشد. از همین رو چاپ ست اداری از اهمیت بالایی برای ادارات و شرکت‌ها برخوردار است چرا که هویت کسب و کار شما را برای دیگران بیان می‌کند.

ست اداری پاپ چاپ

مواردی که در چاپ ست اداری باید به آن دقت کرد چیست؟

برخی موارد در چاپ ست اداری وجود دارد که اگر به انها دقت کنید و اصولی انجام شود ست اداری زیبا و استاندارد خواهید داشت در غیر این صورت و رعایت نکردن برخی موارد ممکن است باعث شود هزینه ای که برای ست اداری پرداخت کرده اید به هدر برود و در بین اجزای ست اداری ناهماهنگی به وجود بیاید. با ما همراه شوید تا در ادامه همه موارد را بررسی کنیم:

جنس مناسب ست اداری

در انتخاب جنس دقت کنید چراکه باعث می شود محصولات چاپی (سربرگ، کارت ویزیت…)شما بسیار شیک جلوه کند. اگر از جنس های باکیفیت و مناسب استفاده کنید، برای مثال افراد با دست گرفتن سربرگ قطعا از مجموعه شما حس مثبت دریافت می کنند و در ذهن آنها نقش خواهد بست که مجموعه شما چقدر باکیفیت است. اما دقت کنید در ست اداری به خاطر اجزای مختلفی که دارد جنس همه محصولات یکی نیست و می توانید در انتخاب جنس هرکدام بهترین ها را انتخاب کنید.

استفاده از فونت و سایز مناسب

از فونت و سایز مناسب استفاده کنید که خوانا باشد و درعین حال زیبایی ظاهری نیز داشته باشد. کاربران باید به راحتی متن شما را بخوانند در غیر این صورت، تبلیغات شما فایده ای ندارد و هم مخاطبان شناختی از شما نخواهند داشت و نمی توانند شما را بشناسند. به دلیل اینکه سایز محصولات متفاوت است برای مثال کارت ویزیت و سربرگ، بهتر است در چاپ هردو از یک فونت با سایز های استاندارد استفاده شود.

جایگاه اطلاعات را درست انتخاب کنید

در هنگام سفارش ست اداری شما محصولاتی را دریافت می کنید که سایز آنها باهم متفاوت است، پس باید به این فکر کنید که جایگاه اطلاعات شما در سربرگ و کارت ویزیت متفاوت است و باید در همه محصولات بهترین جایگاه را انتخاب کنید.

از تم رنگی شرکت و یا رنگ های مناسب استفاده کنید

ایجاد کردن یک هماهنگی میان همه محصولات با استفاده از تم رنگی در چاپ محصولاتی مانند: لوگو، کارت ویزیت، سربرگ، ست اداری…علاوه بر اینکه شمارا بسیار مرتب جلوه می دهد بلکه باعث می شود رنگهای شرکت شما در ذهن مخاطبان باقی بماند و اگر با این رنگها و لوگو مواجه شدند شرکت شمارا به خاطر بیاورند.

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

ساخت بروشور برای مدرسه

ساخت بروشور برای مدرسه یکی از فعالیت‌های درسی و لذت‌بخش برای دانش‌آموزان…

دیدگاهتان را بنویسید