کارت ویزیت هوشمند(NFC)چیست؟

کارت ویزیت هوشمند

یکی از موثرترین راه ها برای افزایش درآمد یک کسب کار، تبلیغات صحیح است. به همین دلیل استفاده از کارت ویزیت هوشمند به عنوان راهی برای افزایش تبلیغات و نشان دادن ویژگی های یک حرفه در افزایش درآمد یک کسب و کار بسیار کارآمد است. علاوه بر آن کارت ویزیت هوشمند دارای کاربردهای متنوع دیگری است که در این مقاله قصد داریم به معرفی آنها و مزایای استفاده از آن ها بپردازیم؛ پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

کارت ویزیت هوشمند چیستNFC؟ و چه کاربردی دارد؟

در سال های اخیر با گسترش فناوری استفاده از کارت ویزیت کاغذی تا حدودی منسوخ شده است و عموما یکی از گزینه های پیش روی کسب و کارها برای ربودن گوی سبقت از رقیبان استفاده از کارت ویزیت هوشمند است. به همین دلیل عموما به صاحبان استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا و همچنین کسب و کارهایی که پیوسته در حال ارتقای مزایا و قابلیت های حرفه خود هستند توصیه می شود.

طراحی این نوع کارت ویزیت ها در عین سادگی نیازمند مهارت و توانایی زیادی است و در نهایت سبب اشتراک مناسب انواع راههای ارتباطی مشتری با ان کسب و کار خواهد شد و با استفاده از آنها اطلاعاتی از قبیل شماره تماس و آدرس سایت اینترنتی یا پیج اینستاگرام، اطلاعات تماس تلفنی یا شبکه های اجتماعی و لوکیشن دقیق شرکت یا اداره مورد نظر در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.

کارت ویزیت هوشمند

برای سفارس کارت ویزیت به کجا مراجعه کنیم؟

همانطور که متوجه شدید کارت ویزیت اهمیت بسیار زیادی در موفقیت کسب و کار شما دارد، البته نه هر کارت ویزیتی! برای چاپ کارت ویزیت شما احتیاج به یک مجموعه قابل اطمینان و کاربلد دارید. مجموعه چاپی که انتخاب می کنید باید تجربه کافی را داشته باشند و بتوانند محصول مورد نظر شما را در بهترین کیفیت به شما تحویل دهند.

مجموعه پاپ چاپ جزو بهترین ها در زمینه چاپ می باشد، پاپ چاپ سال ها در این زمینه فعالیت کرده و می تواند انواع محصولات چاپی شما را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تحویل دهد.

هزینه تولید کارت ویزیت هوشمند چقدر است؟

عموما هزینه تولید کارت ویزیت هوشمند چندان زیاد نیست. چرا که برای تولید آنها هزینه ای برای زحمات نیروی انسانی و چاپ محصول خرج نمی شود.از طرفی نیازی به پرداخت هزینه برای رساندن این کارتهای ویزیت به دست مشتریان نیز نخواهید داشت. چرا که کارت ویزیت هوشمند در کمترین زمان و بدون استفاده از نیروهای لازم برای پخش تراکت به دست مشتریان می رسد. از طرفی بر خلاف کارتهای ویزیت کاغذی با تهیه کارت ویزیت هوشمند دغدغه دور ریختن منابع طبیعی را نخواهید داشت و می توانید آنها را تا مدت طولانی مورد استفاده قرار دهید و می توانید صرفا سالانه با یک تغییر کوچک در اطلاعات، از آنها مجددا استفاده نمایید.

چرا باید از کارت ویزیت هوشمند استفاده کنیم؟

در واقع هدف اصلی استفاده از کارت ویزیت هوشمند یافتن راهی ساده و آسان تر برای ایجاد رابطه ای پایدارتر میان یک کسب و کار و مشتری است. به همین دلیل استفاده از کارت ویزیت های هوشمند برای اطلاع رسانی دقیق تر و سریعتر کسب و کارهای در حال گسترش و پیشرفت توصیه می شود.

کارت ویزیت هوشمند

مزایای کارت ویزیت هوشمند چیست؟

به طور کلی استفاده از کارت ویزیت هوشمند دارای مزایای ذیل می باشد:

  • برخلاف کارت ویزیت های کاغذی منسوخ شده استفاده از کارت ویزیت هوشمند نیازی به کاغذ به عنوان اصلی ترین ماده سازنده نخواهد داشت. بنابراین طراحی کارت ویزیت هوشمند موجب مصون ماندن منابع طبیعی از دست بشر خواهد بود.
  • طراحی و تهیه کارت ویزیت هوشمند نیازی به صرف زمان زیادی ندارد. در زمان های گذشته برای طراحی و تولید و عملیات چاپ کارت ویزیت های کاغذی حداقل نیاز به صرف ده روز کاری داشتیم. ولی استفاده از کارت ویزیت هوشمند مانع از اتلاف زمان خواهد شد.
  • اصلی ترین مزیت کارت ویزیت هوشمند عدم نیاز به صرف زمان طولانی برای برقرای ارتباط با مشتری است. شما می توانید با تهیه کارت ویزیت هوشمند در سریعترین زمان ممکن خدمات خود را به مشتری ارائه دهید و حتی می توانید در سریعترین زمان ممکن تغییرات خدمات خود و ارتقای آنها و یا حتی مثلا تغییر شماره تماس یا لوکیشن خود را به اطلاع مشتریان خود برسانید.
  • قابلیت اپدیت کردن اطلاعات امری مهم در طراحی کارت ویزیت هوشمند است؛ چرا که می توانید به راحتی پیشنهادات جدید خود مانند تخفیفات و… را به اطلاع مشتریان خود برسانید.
  • یکی دیگر از مهمترین مزایای استفاده کارت ویزیت هوشمند این است که شما می توانید با به کار گیری ایده های متنوع، برند خود را در خاطر مشتری حفظ کنید. مثلا می توانید به آنها پیام خوش آمد گویی و تشکر از خرید بفرستید. و یا حتی با ثبت اطلاعات مشتریان، در روز تولد آنها پیام تبریک ارسال کنید.
  • همانطور که پیشتر اطلاع داده شد، استفاده از کارت ویزیت هوشمند مقرون به صرفه تر از کارت ویزیت کاغذی است چرا که با استفاده از آنها نیازی به پرداخت هزینه چاپ و پخش و…. نخواهیم داشت.

نحوه عملکرد کارت ویزیت هوشمند

نحوه عملکرد این نوع کارتهای ویزیت به این صورت است که به هر موسسه پنلی اختصاص داده می شود که دارای شماره ای مخصوص می باشد این شماره در اختیار مشتریان ان موسسه یا کسب و کار قرار گرفته و زمانی که مشتری به آن پیام ارسال می کنند به طور اتومات عضوی از سیستم شده و می توانند به اطلاعات مهم آن مجموعه نظیر موقعیت مکانی و شماره تماس و… دسترسی داشته باشد.

کلام آخر

در این مطلب به معرفی یکی از جامع ترین راههای تبلیغ در عصر حاضر، یعنی طراحی کارت ویزیت هوشمند پرداختیم. استفاده از این نوع کارتها موجب سهولت ارتباط کسب و کار شما با مشتریان خواهد شد و همین امر نقش مهمی در فروش شما خواهد داشت.  بدون شک کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه این مجموعه سبب ترغیب شما برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش از این مرکز معتبر خواهد شد. شما می توانید برای سفارشات چاپ از خدمات این مجموعه استفاده نمایید.

[WPSM_AC id=3829]

طراحان خلاقی و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد. در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها و شرایط سخت تایپ به پایان رسد.
پست های مرتبط

ساخت بروشور برای مدرسه

ساخت بروشور برای مدرسه یکی از فعالیت‌های درسی و لذت‌بخش برای دانش‌آموزان…

دیدگاهتان را بنویسید